Træningen begyndt, og jeg er motiveret!

2013-12-04 16:17

Hej med jer.

Der gik altså lidt førend jeg var klar til at tænke på den nye sæson forude. Skuffelsen fra Tourskolen sad dybere end forventet, og der var mange spørgsmål der skulle besvares. Jeg havde 14 rigtig hårde dage efterfølgende!
Nu har det været på afstand et stykke tid, og jeg er motiveret til at udvikle mig endnu mere og til at komme back on track og tilbage på Challenge Touren (som minimum) efter udgangen af 2014 sæsonen. Der er ting der skal blive bedre, men dem arbjejder jeg på og dem er jeg klar over. Selfmannagement bliver en nøgle for mig fremover, og jeg vil implimentere en daglig evalueringsrutine, som skal sikre mig at jeg ikke får de udfald der de sidste sæsoner har præget mine resultater i perioder.
Jeg har fuld tiltro til folk omkring mig og ved at der arbejdes i de rigtige retninger og at det golfmæssige niveau jeg besider er af høj karakterer.

Jeg håber på at kunne finde lidt flere midler i form af sponsor kroner frem mod næste sæson, således jeg kan holde 100 % fokus på træningen og turneringerne.
Jeg er kommet igang tidligere end normalt og syntes jeg har trænet rigtig godt de sidste 14 dage. Der arbejdes stenhårdt i fitness world og jeg er i god form :-)
Teknisk er jeg et fornuftigt sted, og arbejder hårdt på at blive endnu bedre på et par områder. Det handler om tilbagesvingets afslutning samt bevægelsen fra toppen og ned mod bolden. Det lyder simpelt, men jeg er lidt udfordret på dette område, grundet nedsat bevægelighed et par steder. Jeg skal nok komme i mål, eller som minimum tættere på målet om mere "indenfor rammen", som min træner kalder det ;-)
Det er skønt at være igang tidligere end normalt, og jeg tror det vil gøre sæsonstarten og den tid jeg plejer at bruge på at komme i god spilleform kortere. Det er hele ideen med det ihvertfald!

God aften til jer alle :-)

Sportslige hilsner fra Rasmus Hjelm