Træningen går godt :-)

2014-03-12 15:05

Efter hjemkomsten fra Nordea Winter Series har den stået på lidt restitution, jeg er jo ikke helt ung mere, og kroppen var brugt efter de 16 dage syd på. Selvom jeg tog afsted i super fysisk form, så bliver den altså brugt, og jeg var træt da jeg kom hjem. 

Et par tiltrængte hviledage er blevet fulgt op af træning frem mo La Manga, som står næst på skemaet. Jeg flyver dered den 18, så det kan aldrig vare. Gæder mig :-)
Træningen går godt og jeg føler jeg er et godt sted teknisk. 

Ellers er der sket et par nye ting efter hjmkosmten. Jeg har mødt en herre ved navn Lars Godtfredsen som kommer til at hjælpe mig med at holde kroppen fit og bevægelig fremover. Han er massør og en habil golfer selv, så det er et herligt samarbejde som jeg glæder mig til at komme endnu dybere ind i. Jeg havde en super sundhedssektor omkring mig da jeg boede i Aalborg, og har haft lidt svært ved at finde folk der kan hjælpe på samme måde og i samme omfang, men nu ser det ud til at lysne på den front.

Ellers kan jeg fortælle at jeg er blevet opfordret til at være en del af spillerrådet på Nordic League bestående af to svenske spillere og to danske. Måske kommer der også en finne og en nordmand ind over, men i første omgang er det vist "kun" 4.
Jeg blev ringet op af Flemming Astrup som fortalte om ideen, hvilket lød super og tiltrængt. Jeg kan godt lide at have indflydelse og at være en del af en medbestemmende gruppe, så det var ikke svært at takke ja til tilbudet, og jeg ser det egentlig som et skulderklap, og går ind til opgaven med en god portion erfaring og en høj motivation og ambition om at tale spillernes sag. Ikke at der er problemer af nogen større art på Nordic League, men der vil altid være nogle småting hist og her - og jeg tror jeg er god til at formidle begge veje (Tournament director vs spillere).

God dag derude og nyd det gode vejr :-)

 

Hjelm