Next: Kenya

2013-02-08 12:20

Træningslejren i USA, med indledende besøg hos udstyrs sponsor, Titleist, i San Diego var en god oplevelse, og det var dejligt at få taget hul på 2013. Spillet og svinget bar lidt præg af de 6 uger pause jeg havde holdt, men jeg havde nok frygtet at det ville være værre. Jeg fandt det ret godt på træningnbanen flere gange men fik det ikke helt med på ud på banen - men jeg kom nærmere, og jeg tror på at det bliver godt i Kenya. Det er et andet mindset man har når man teer den op i turnering end på en træningslejr.
I USA fik jeg mange gode inputs, som jeg skal integrere i min træning og i mit spil, og jeg tror på at det tilsammen kan løfte niveauet i mit spil og bane vejen for en super 2013 sæson! 
I skrivende stund er jeg første reserve til Challenge Touren i Kenya som starter på torsdag, 14-17 februar. Jeg kommer med sikkerhed ind, så jeg fik styr på billet igår og er mentalt på vej til varmen :-)
Det var lidt et antiklimaks at komme hjem til det kolde Danmark og træningen indendørs er altså ikke sindsoprivende når man har været knap 3 uger på græs. Det er nu engang vilkårene, nu hvor man bor så langt nord på i Europa!
Jeg glæder mig til at spille turnering og ser frem til at komme derned, få slået bolde og spillet banen. Det er heldivgis ikke samme bane som vi spillede for 2 år siden - det var ikke en særlig god oplevelse. 
Vi er stadig ikke kommet på plads med den nye lejlighed, men når jeg hjemvender fra Kenya burde vi kun være 2 uger fra at være helt på plads, hvilket jeg ser frem til. Der går meget tid og spekulationer på små ting hele tiden som fylder lidt for meget i ny og næ. Det bliver rigtig godt at komme på plads.
Ellers har jeg haft nogle gode fysiskte trænings pass i Fitness og føler mig fit. Jeg har ikke kunnet træne helt så meget de sidste par måneder som jeg plejer, men når jeg rammer perioder som i denne uge, hvor der bev tid til 4 dage i træk, kan jeg mærke at jeg flytter noget og at topformen er lige om hjørnet. Det er nu rart, at ens fysisk er på et højt niveau, og nemt kan tages højere når der bliver lidt mere tid til det og vi er kommet på plads ;-)

God weekend :-)