NEXT: Stage 2 på Q school ;-)

2012-10-29 09:35

Det har været dejligt med et lille afbræk fra turneirngsgolf. Batterierne var altså brugt op efter søndagens runde på Royal. 7 turneringer i træk, var lige i overkanten, men hvad var der af valg. Jeg skulle naturligvis spille alt hvad jeg kunnne komme i nærheden af ;-)
Det har også været en super periode, som gjorde det lidt nemmere at komme igennem det hårde program! Jeg nød et par dage uden golf, fik besøgt fitness world og givet den gas med lidt fysisk træning. Det havde der ikke været meget tid til de forgangene uger. Udstrækning, løbeture og smidighedstræning på foamroaleren var hvad dt kune blive til. Dejligt at få lidt sved på panden igen og mærke lidt ømme muskler igen :-) Ja, jeg ved godt det er sygt at "tænde" på det, men det er nu en meget god følelse ;-)
Nu er jeg igang med at pakke kufferten på ny, denne gang til årets næst sidste begivenhed for mig. Jeg flyver fra Billund til Alicante i morgen til middag, så jeg har en god uge i godt vejr op til second qualifying stage begynder på Las Colinas. jeg har haft nogle fine træninger i den forgangne uge, og fået trænet med Larsson et par gange samt snakket med Jan Larsen. Planen er simpel, fortsæt de gode ting, og spil med tålmodighed og samme mentale tingang til tingene som har fungeret så godt på det sidste. Simpelt? Ja hvorfor gør det sværere end det er ;-) 

Jeg stiler efter at gå videre, naturligvis. Det helt store mål her mod slutningen er at komme til Final Stage og så klare cuttet der. Det vil give mig en rigtig rigtig god kategori til næste år på CT, som kan gøre planlægningen af sæsonen meget nemmere. Skulle jeg være så "heldig" at gå hele vejen er det naturligvis lækkert, men den "holdbare" vej til Europa Touren er i min verden via Challenge Tourens pengeliste. Øurm, Hartø og JB Hansen´s sæson motiverer meget, særlligt fordi jeg kender alle tre godt, og ved jeg spiller på samme niveau. Den sidste måned, halvanden har jeg været deroppe hvor "de" er, og det har været fedt. Jeg mangler blot at hole flere putts, så er jeg helt i toppen. Der arbejdes på det, og jeg er sikker på det nok skal komme til mig!  

Kepp you head high, let it fly, reach the sky, it´s not a lie ;-)

Rass