Julehilsen, nye tiltag nye sponsore og status på træningen :-)

2015-12-14 22:58

Så nærmer julen sig vener - og det er jo herligt :-) 

 

Det er efterhånden ved at være nogle år siden at der har stået golfkøller på ønskesedlen - og det er også gældende for i år. Men sikke tider det var. Husker tydeligt at man smugkiggede efter en længere pakke, der med sikkerhed ikke var tøj eller andre (på daværende tidspunkt) ligegyldige pakker. Det eneste man ønskede sig, og som man ønskede sig VOLDSOMT var en ny 3 wood, en putter eller en wedge - haha... Det er lang tid siden.

 

Julen er nu stadigvæk dejlig, omend den bliver mere og mere hektisk og mere og mere praktisk. Jeg glæder mig til samvær med familien og god mad i nordjyske omgivelser. På fredag kører Michelle og jeg nordpå og er der nok helt til nytår. Det bliver dejligt.

 

Af nyt på "fronten linjen" kan jeg fortælle at jeg har fået et arbejde her i vinterpausen. Jeg er blevet ansat som en del af barpersonalet i Rødovre indoor golf og ski, hvor jeg har mulighed for at tjene lidt lommepenge, nu hvor der for mit vedkommende ikke er så meget golf på programmet. Jeg er rigtig glad for det og nyder at have nogle glade kollegaer og vil i denne sammenhæng lige huske at takke kollega Oliver Suhr som banede vejen for mig i Rødovre. Det er et fint arbejde som allerede har givet en masse gode oplevelser, sved på panden, billige grin samt banet vejen for et nyt venskab og sponsorat i en og samme pakke. Mehmet Vural, kom op til mig i baren en dag efter en golflektion og var helt groggy efter endt undervisning. Det var vist så let som ønsket (antager jeg) og så gik snakken let og fint om golf.  Afslutningsvis endte det med at jeg fik Mehmets mailadresse som jeg skulle sende noget materiale til vedr. sponsorering. Efter lidt dialog frem og tilbage og et møde så blev vi enige om et samarbejde fopr 2016, som jeg er meget glad for! Mehmet er en glad og positiv fyr der elsker golf ligesom jeg, og som ønskede at hjælpe. Det er man i min situation meget taknemmelig over, og jeg er naturligvis rigtig glad for, og stolt af, at Mehmet syntes det kunne være sjovt at hjælpe mig. 

For det ikke skal være løgn, så er jeg nok også nødt til at takke Jeff Winter (og det er jeg ikke meget for det - haha), men med Jeffs indflydelse og forarbeje er der blevet sørget for, at jeg i 2016 får en fed aftale med PUMA, og skifter således tøjsponsor. Hardy Wiis som er styrmand hos PUMA Danmark og som har kontor i Skanderborg, besøgte jeg for et par uger siden. Sammen valgte vi min kollektion til næste år, og det bliver rigtig lækkert. Glæder mig til at komme i tøjet og være PUMA ambassadør  - rigtig meget faktisk :-)

 

Ellers forløber off season som den plejer. Jeg forsøger at skabe den bedst mulige platform at arbejde udfra og bruger rigtig meget tid på at få kroppen fit igen. Det går godt i fitness og det går hurtigt frem ad, men jeg ville lyve hvis ikke jeg nævnte at jeg godt kan mærke at jeg ikke er 20 mere.

 

Ellers så træner jeg en del i Rødovre, når ikke jeg selv er på arbejde og har en god dyst kørende med Oliver Suhr om hvem der kan komme længst ned i handicap derinde. Det er sådan at man kan oprette sin egen profil på E6 golf og så bliver man givet et handicap efter 45 huller (spørg ikke om hvorfor det er 45). Oliver førte, men jeg tror jeg er foran nu :-) 

Simulator golf har altid været forfærdeligt, men i Rødovre har vi Trackman tilkoblet og det gør det altså MEGET sjovere og meget retvisende. Den forstår godt at en fade kan starte venstre om og komme tilbage og ikke bare fortsætte til venstre - he he.

 

Nå det var lidt fra mig om hvad der bruges tid på og hvad der sker pt.

 

Jeg vil ønske alle der læser bloggen og følger mig rigtig glædelig jul :-)

 

Rasmus Hjelm