Bedre sent end aldrig ;-)

2013-01-06 12:06

Der har været stille på bloggen i et stykke tid. Det beklager jeg, men jeg har haft en travl og hektisk december hvor timerne til golf/fysisk træning har været meget begrænsede - desværre. Jeg har brugt de ledige timer i hverdagen til at få ryddet min lejlighed, malet og sat den i stand frem mod 1/1-13, hvor min gode ven og kollega Lucas overtog denne. Jeg flytter til Valby sammen med min dejlige kæreste 1/3-13 - det bliver dejligt at bo sammen igen! Lige nu er jeg flyttet ind på mit gamle værelse hos mine forældre :-)

Det var hårdere end forventet at få den gamle lejlighed sat i stand, men meget sjovt at prøve. Jeg var ikke med til at sætte den i stand da vi (michelle og jeg) flyttede ind i denne for 6-7 år siden, så det er første gang jeg for alvor har måttet fatte penslen og håndværker grejet og "leget" handyman. Dengang var jeg vist afsted og spille noget golf ;-) Det tager længere tid end man lige umiddelbart tror, haha...

Nu er jeg så småt kommet igang igen, efter ca. 6 uger uden en golfkølle i hånden. Det er lang tid siden jeg har haft så lang en pause, og den blev også lige et par uger længere end ønsket, men jeg har været nødt til at tage en del timer i Lufthavnen for at spare lidt sammen til diverse udgifter i forbindelse med flytningen til Valby. Puha der er også nok at se til når man pludselig skal købe og ikke leje. Det har været meget stressende, men det meste er ved at være på plads.
En spændende sæson står for døren, en sæson som efter tourskloen så ud til at blive rigtig fin. Desværre bliver der ikke holdt en CT på dansk grund, som bevirker at vi danske spillere ikke får nogle invitationer :-( Sæsonen gik lige fra at se rigtig fornuftig ud, til at blive lidt mere "so so" mht. at komme ind i turneringerne. I lang tid var jeg meget i tvivl mht. om jeg skulle droppe Challenge Touren og spille fuldt program på Nordic League, men jeg til melder mig alt på CT og så gælder det om at kende sin besøgstid når jeg får chancen. Jeg håber på at få 8-10 turneringer i år, og hvis jeg kan ramme niveauet fra sidste halvdel af sæsonen så burde jeg let spillet mig ind i T80, ja måske endda T45 så jeg kan komme med på Final Stage på Tourskolen igen. T20 på CT listen virker en smule urealistisk, men har vel lov at drømme :-)
Jeg vil igen supplere med turneringer fra Ecco Touren.
Rundt om hjørnet venter en træningslejr med DGU i USA, hvor Lucas og jeg tager afsted lidt før de andre, for at få fittet noget nyt udstyr ved Titleist i San Diego. Det bliver sjovt at prøve, og nu glæder jeg mig virkelig til at komme igang med golf træningen igen.

Et forsinket Godt Nytår herfra ;-)

Rasmus