3 sting i højre lillefinger :-(

2013-03-05 20:18

Det er som om, at uheld kommer altid på de mest uheldige tidspunkter - måske er det derfor at de kaldes for uheld? Hmmm....
Især nu hvor vejret er så godt at man kan træne udenfor :-( 
Ligesom vi faktisk bare manglede at få det sidste på plads i den nye lejlighed, efter 3-4 måneder i flyttekasser så sker det uheldige, og ja selvfølgelig sku det gå så galt at jeg måtte på skadestuen. 4 timer senere og 3 sting i min højrelillefinger (uden bedøvelse), sidder jeg nu med en dunkende finger der ikke må noget som helst, og har lidt ondt af mig selv.
Jeg skulle hænge en lampe op i loftet på vores kælderrum, da der ingen lys var sat op. På vej ind i rummet glememr jeg at jeg har sat et bræt i spænd mellem nogle større træplader op af den ene side, så ijeg tager den lige på hovedet henover og må efter nærmere analysering af det hele lande meget uheldigt, og nærmest fjerne blommen på højre lillefingerspids :-(
Først mærkede jeg det ikke, men jeg undgik ikke at se blodet!
Det er typisk nu hvor man skal til at igang og for alvor kan begynde at træne... Puha, man skal lige hanke op i sig selv. Jeg tænkte da det skete og jeg så blodet bare fossede ud af min finger, at der røg La Manga sku, men jeg snakkede med lægen og min kusine som også er læge, og begge mente at der var gode muligheder for at jeg kan blive klar til at spille d. 15. marts i Spanien på Ecco Touren. Det giver selvfølgelig en kummerlig optakt, men kan jeg spille så skal jeg afsted. Venter lidt med at male fanden på vægen, nu må vi se hvor hurtigt jeg kan hele.... Jeg kan hverken grippe en kølle eller stå med en putter som tingene er lige nu :-(

Den står på afslapning i nogle dage, end ikke Fitness kan det blive til... Såret vil bare sprænge op! Det er særdeles trist, nu hvor man efter en MEGET lang periode kke har haft så meget tid til at træne grundet flytning. Nu var det ellers ved at være endestationen, og vi stod nærmestpå målstregen, men måtte så idag en tur i pitten. Sølle sølle sølle! Det er ikke ret sjovt :-(

Hvad kan man gøre ved det? Ikke en hujede fis, blot håbe på at det heler hurtigt og godt således jeg kan komme igang med det jeg elsker - at træne og spille golf!

Jeg skal nok holde jer opdateret...

Hjelm