La Manga version 5,0

2014-03-30 17:10

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal starte med at fortælle om eventyret nok engang på La Manga i Spanien. Jeg følte jeg var godt på vej til noget teknisk brugbart, eller for at sige det mindre jydsk, noget godt :-)
Jeg må sande, at hver gang jeg har været på La Manga så er det som om at uanset om man rammer den godt, skidt eller midt imellem så er det som om at jeg aldrig rigtig har ramt niveauet der iforhold til at score godt, og at slutte højt i stillingen. Et af mine fokus punkter inden afrejse var at jeg havde ekstra ordinær fokus på at være bedst mulig forberedt til det lotteri alle spillerne mener greens er på La Manga. Jeg brugte meget tid på at putte alle muligt putts på greens under de to prøve runder og jeg syntes faktisk set i bakspejlet at det lykkedes ret godt! Jeg har tidligere puttet alt alt for mange gange dernede, og i år var det faktisk ikke putningen der gjorde at jeg ikke sluttede så højt i stillingen. Jeg slog bare for mange dårlige slag og disse var ikke kun dårlige, de var destruktive, så det var uheldigt og noget jeg arbejder på at komme af med. Jeg spillede mange gode huller, slog mange gode slag og syntes egentlig jeg gjorde det jeg kunne for at lykkedes bedst muligt, La Manga er bare ikke lige mit favorit sted at spille. Jeg har været der 5 gange nu, altså spillet der de sidste 5 år, og jeg tror at jeg i år med en 17. plads i anden turneirng høstede min hidtil bedste placering dernede, så på den måde er det faktisk positivt nok. 

Jeg landede igår til middag, har fået vakset alt mit tøj og lige lagt det i kufferten igen. Imorgen tidlig går turen nemlig til Thailand, hvos jeg spiller Nordea Tour på Black Mountain. Jeg har kun hørt godt om banen og stedet, så det ser jeg rigtig meget frem til :-)

Jeg tager Michelle med og måske hun skal gå caddy dernede - bliver meget sjovt. Turneringen tæller ikke til Nordic League, men den er ret pengestærk med sine 400.000 SEK fordelt på 26 spillere og en turnering uden cut. Jeg har nogle ting jeg skal arbejde på, og lykkes det nogenlunde, så håber jeg at jeg lørdag kan stå med en af de større checks blandt de 26 spillere :-)

God søndag :-)