Viljen holdt mig oppe...

2009-05-23 19:41

 

På en dag, hvor spillet ikke helt sad var det rart, at komme rundt i minus en. Betingelserne var meget lig gårsdagen, hvilket ihøj grad kan ses på scores. Det var ikke nemt, og jeg er godt tilfreds med en runde under par, uden at remme bolden så godt. Det korte spil og min evne til at redde pars bar mig rundt i dag. Og ja, så holede jeg sku lige et slag på 64 meter på mit 10 hul, banens hul 18. Det har jeg så vidt jeg husker aldrig gjort før, så det var lidt sjovt at prøve. Den var slået perfekt ind i modvinden. Den lander lige ved siden af hullet, hopper en meter frem og spinner tilbage i cuppen. Helt vildt sejt : )

Der er et stykke tid til at der igen sker nuoget, hvilket passer mig fint. Jeg føler jeg trænger til at træne igennem, så en 2-3 ugers pause kommer passeligt. Særligt ser jeg frem til tirsdag hvor Nicolaj Hansen fra Titleist kommer forbi Aalborg. Vi skal sammen med min træner Marcus og en lånt trackman finde en driver der kan sende mig langt ud i de fremtidige fairways. Jeg er aldrig blevet fittet før, så det glæder jeg mig til.

Kan i holde jer muntre : )

Rasmus