Svære betingelser

2009-08-13 20:01

Jeg fik sku en hård start idag. Bogeys på de første fire huller. Jeg må indrømme, at jeg på vej hen mod 5 tee, måtte bide tænderne hårdt sammen og sige til mig selv, at det show - det stopper nu. Det gjorde det også mere eller mindre. Derfra spiller jeg faktisk udemærket og kæmper godt. Det blæste for sindsygt idag, ihvertfald om eftermiddagen. Jeg tyror, uden at sige for meget, at det var en fordel at være tidligt ude. Kigger man på scores (formiddag vs. eftermiddag), så var det nemmere først på dagen. Fuck det, det kan være jeg får lidt bedre betingelser i morgen. Det kunne være rart ihvertfald. Det er ikke så fedt at gå derude og smadre svinget, for det er nogle mærkelige slag man skal slå... Jeg har slået 5 jern fra 127 meter derude idag og 7 jern fra 225. I side vinden er det enormt svært, men skal virkelig have kontrol over boldflugten og kurverne. 
I det hele taget var det bare vildt derude idag... kasketterne fløj rundt, der blev skreget FORE på kryds og tværs, og folk var nær blæst omkuld i ny og næ.

Håber på mindre vind i morgen ; )

Rasmus