Status Quo

2009-09-05 18:51

Så fik turnerinegn på ledreborg også en ende, og det endte da okay.
Jeg spiller igen rigtig fint. Kommer skidt fra start, og kæmper lidt på hele for ni med at ramme længderne med jernene. 
Min bogey på 8 var forfærdelig, den på 9 helt urimelig : ( 
På 8 hul slår jeg et kanon drive og kan nå green i to. Det eneste jeg skal gøre er at slå den draw op med vinden med min rescue, så er vi på dansegulvet. Jeg slår en fade og bolden ender i spejlæg under kanten i bunkeren højre om green, derfra kan jeg kun spille sidelæns og kommer ikke ind og i for par. SKOD bogey. På 9 hul slår jeg nok dagens bedste jernslag. 188 meter til pinden i god medvind. Slår et højt 6 jern som pitcher præcis hvor den skal, 8 meter før pinden. I stedet for at lande blødt og rulle op til flaget hopper den hårdt og forsvinder bag green... Bag green har jeg et svært leje som koster en bogey mere. Det var minimale små fejl som kostede på de første ni huller. Heldigvis begynder det at hjælpe lidt på de sidste ni huller, som jeg spiller to under. Alt i alt en runde i plus en og jeg holdt min placering som nummer 14.

 

Jeg ser tilbage på en fin turnering, hvor marginalerne lige manglede. I første runde er jeg ude i den tidlige flight, som mildest talt ikke havde samme betingelser vejrmæssigt som eftermiddagsfolkene fik. Men sådan er det, man skal have "tur" i den for at være med helt fremme.
Jeg har niveauet til det, og jeg tror mere og mere på at det. Det skal nok komme!

God weekend til alle.

Hilsen Rasmus