Spillede forfærdeligt

2009-08-14 14:46

Det er godt nok frustrende pt. Hold da op hvor jeg undrpræsterer i øjeblikket. Betingelserne var lidt nemmere idag og pindene stod så det var muligt at skyde lavt, forudsat man spiller godt. Jeg spillede virkelig ikke godt : ( Driveren var faktisk okay. Det var jernene der kostede idag, ja og så får jeg ikke noget nævneværdigt i. Læser ikke puttsene så godt idag, men slår tilgengæld mange gode. De går desværre ikke i på forkert linje - sjovt nok.

Ja jeg ved sku ikke lige hvad jeg skal sige, jeg er trist og træt af det i øjeblikket. Jeg spillede op til turneringen i Løgstør en god prøverunde og en fornuftig pro-am, hvor jeg føler jeg har styr på flugt og kurve i det lange samt god touch og god fornemmelse med trilleren. På en, nej to, dage er det pist væk. Det er virkelig for tyndt, men sådan har det været lidt hele sæsonen. Det er ikke kontinuerligt det der sker, det er få og ekstrem korte perioder, hvor jeg føler det kører siom det skal. Det er helt sikkert noget jeg er obs. på, så der skal nok ændres et eller andet drastisk  her op mod tourskolen. Det kan passende starte allerede imorgen, hvor jeg har "taget" en fri weekend. Jeg ville selvfølgelig allerhelst have spillet med i morgen, men når det nu skal være så er det okay at "sidde over" på den bane i det her vejr. Personligt har det ihvertfald ødelagt mere end det har bragt med af gode ting på banen de sidste to dage. 

God weekend fra Rasmus