Skulderen gav problemer fra tee

2009-07-28 17:56

Det der igår var så godt, føltes rigtig skidt idag. Jeg driver boldt ringe i dag og svinget føltes på inden måde frit. Pisse ærgerligt, for jeg slår faktisk gode jernslag. Putteren er igen idag skidt : ( Det er ved at blive en dårlig vane, jeg ved sku ikke lige hvad jeg skal gøre ved det. Jeg har lagt mærke til, at jeg gennem hele sæsonen har været usikker på min green reading. Det er virkelig bare svært at træne syntes jeg. Hver gang man spiller en ny bane er der nye finurligheder, græstyper m.m. at tage hensyn til.
Jeg er bange for, at jeg tænker for meget over puttingen pt. Jeg kan mærke at når jeg står over bolden, så er den indre tale mer ei retningen at "jeg håber...." frem for "jeg vil...".
Over to dage burde jeg mindst have været 6 slag bedre på green. Jeg brænder 6 putts på godt en meter, det er altså ikke optimalt!

Nå men jeg ser ud til at være sikkert videre, så i morgen må målet være at spille sig så langt frem i stillingen som muligt.

Rass