Skidt weekend, men jeg ser frem ad : )

2009-06-09 22:00

Hej med jer allesammen.

 

Først vil jeg lige undskylde, at jeg først får blogget nu, men weekendens resultater i danmarksturneringen gav mig lige grund til at tænke lidt førend jeg fik skrevet noget om det. 
Det var på ingen måde i orden at tabe 11-7 på udebane, selvom vi vidste at det blev en svær opgave. At spille uafgjort hjemme mod Gyttegård dagen efter var salt i såret. hold da op hvor jeg underpræsterede søndag. Jeg var slet ikke klar mentalt og det påvirkede mit humør og mit spil i en meget negativ retning. Ikke godt nok, men sket er sket og det kan ikke laves om. Vi må som hold forberede os endnu bedre således vi til august kan komme gennem weekenden som holdet og klubben på toppen.

Nok om det, jeg ser frem ad. Frem til på torsdag hvor jeg skal spille med i anden afdeling af Krone Golf Tour, som spilles i Løgsør, så jeg kan bo hjemme i denne uge : )
Banen er ret ny, men helt i orden. Jeg spillede den for første gang i sidste uge og syntes den var helt i orden. Greens er meget kuperede så man skal ligge rigtigt i forhold til pinden for at have en realistisk chance for at lave birdies.
I morgen tidlig skal jeg spille den igen, og der vil jeg fokusere på at få lavet en gameplan. Jeg skal have noteret plus og minus sider omkring greens, samt fundet ud af hvad der skal slås fra tee på de forskellige huller.

Jeg lover at blogge efter runderne.

Rasmus