Sadler om!

2013-07-09 12:46

Bare rolig, vi snakker ikke karriere skifte eller lignende, som overskriften kan antyde, nej jeg trænger til at få lidt ro på planlægningsfronten, og vælger resten af året at spille Nordic League (Ecco + Nordea Tour). Jeg satser på at jeg kan spille mig ind i top 5 på den liste ogderved have en god kategori til CT den vej næste år. Tourskolen venter også forude, som jeg naturligvis spiller!
Jeg har haft så mange blandede følelser hele året mht hvad jeg skal vælge af turneringer og hvorfor. Har endda skrevet for og imod op et par gange og er nu kommet frem til, at jeg ikke satser på CT mere i år. Sandheden er, at jeg set i bakspejlet kunne have spillet 5-6 turneringer allerede på CT, og jeg er inde i denne uge og kunne få et wildcard i næste uge, men grundet al for sen indslusning i turneringerne, så har jeg et par gange været på vej til anden turnering og så fået meldingen at jeg nu var inde på CT. De tre turneringer jeg har spillet har ikke været noget at skrive hjem om. Bedste forsøg på en hæderlig turnering kom i Tjekkiet, hvir jeg spillede med låne køller. Der er pres på når man pludselig står på ud epå CT og ved, at man har ca. 8-9 turneringer til at spille 25.000 (T80) Euro ind på, sdom vil give kategori 8 næste år. Kategori 11 (T120-81), som jeg har haft i år er ikke en skid værd i mine øjne. Det er umuligt at planlægge noget, og flybilletterne bliver bare dyrere og dyrere jo senere man kommer ind i turneringerne. Det er virkelig noget der kan give grå hår, for det er så svært at spå hvadenten reservelisten rykker 0 pladser eller 15 pladser ligepludselig. Nu gider jeg ikke bruge 2 sekunder mere på dette, så nu får den fuld gas på Nordic League.

Flyver til Helsinki i morgen og spiller Aura Golf på Nordea Touren fredag-søndag. Jeg glæder mig og ser frem til at finde sommer formen frem :-)

Golfhilsner fra Hjelmen.