Rigtig fin dag på kontoret ; )

2009-05-13 22:12

Det var en fornøjelse at spille idag. De ting jeg arbejder på rent mentalt var en succes idag. Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har været så tålmodig på banen. Runden i dag tog over 6 timer og alene de sidste to huller tog 1,5 time. Jeg har ikke været i nærheden af utålmodig, så det var bare rigtig fedt. Min tænd/sluyk knap virkede efter bogen : )
Det er helt sikkert en kæmpe faktor i det store regnskab. Det skal med på banen igen i morgen, og så ser scorekortet forhåbentlig ligeså godt ud igen ; )

Der er stadig plads til forbedring. Jeg drivede ikke så godt idag, men reder de med gode jernslag og solid putting. I morgen skal jeg helt sikkert være mere fokuseret på tee stedet. Jeg fandt, efter runden, ud af at jeg skal dække bolden lidt bedre når jeg driver. Jeg håber det vil give nogle lange solide drives, så jeg kan angribe par 5 hullerne lidt mere!