Okay - trods alt...

2009-06-21 16:32

Jeg vil ikke sige, at jeg fik maksimalt ud af det i dag, men det gør man vel sjældent! Jeg opfylder mine mål derude idag, ethundrede procent så det kan jeg ikke være utilfreds med. Jeg får en hård start med +3 efter 5 huller, men holder humøret og hovedet oppe og får mig også spillet tilbage til en slut score på +1. Ærgerligt med de første huller, for det er egentlig dem man scorer på. Sådan går det engang imellem. Jeg følte ikke jeg gjorde noget forkert, jeg var bare en smule uskarp og havde ikke lige det fornødne held til at redde par. et 3 putt fra 8 meter for eagle på hul 2 var heller ikke så godt, men som sagt så var jeg idag upåvirket af det og fortsatte bare. Spillet vendte og jeg fik rullet nogle birdies i. 

Alt i alt en fin turnering, som jeg er rigtig godt tilfreds med. Især min mentale del af spillet var i orden. Det var fedt, at være tilbage på den konstruktive "sti". Det skal bare fortsætte, for så ved jeg at der venter noget stort forude. Hvem ved, måske allerede i næste uge på Lübker, hvor der skal spilles Krone Tour.

Jeg glæder mig ihvertfald. Banen skulle være kanon. Jeg har endnu ikke stiftet bekendtskab med banen, så det bliver fedt at opleve Danmarks velsagtens bedste bane på egen krop ; )

Rasmus