Nr. 1 : ) Fra bunden : (

2009-07-29 19:34

 

Men jeg klarede da cuttet... elller der er sku ikke meget at trøste sig med. Er næsten lige kommet hjem og sidder og grubler over en mildest talt skidt turnering. Men jeg høster egen frugt, men kan ikke uden at have trænet ordentligt (skulder problemerne) eller spillet turnering i en måned forvente at det hele sidder. Det glemte jeg lidt på banen. Når banen samtidig er krævende som den var så kan man løbe ind i en øretæve, hvilket var tilfældet idag. Jeg kæmper virkelig med spillet fra tee og stadig med trilleren på green. Det er mig ubegribeligt at den så gode fornemmelse fra første runde, forsvinder så hurtigt. Møg irriterende. Normalt er mine dårlige slag en lille fade ud i højre der ikke rigtig gør nogen skade, men de sidste to dage har jeg nærmest kun fundet problemer i venstre. 5 bolde i vandet fra tee på 2 dage er 5 for mange. Jeg har en god ide om, hvad det kan skyldes rent teknisk, men jeg kunne ikke rigtigt komme det til livs på banen.

Efter runden var jeg godt nok lidt træt af det. Jeg havde mest lyst til at grave mig ned og gemme mig. Ærlig talt, så er det lavt at få det sådan. Men når man brænder for noget, og det på ingen måder indfrier forventningerne, så gør det sku ondt indvendigt. 

Nå nok om det, jeg kan da smile nu, og er som altid nødt til at se frem ad. Har man før været nede? Ja. Har man før kommet stærkt igen? Ja. Kan man gøre det igen? Selvfølgelig.

Rasmus