Men vejret var godt...!

2009-05-21 17:20

    Ja skide godt kan man ikke kalde dagens runde. Vejret var ellers helt fantastisk, lunt og ingen vind. Desværre formåede jeg ikke rigtigt at udnytte det i dag. Spillet kørte ellers fornuftigt, og jeg føler at jeg rammer mage rigtig gode slag. Jeg puttede simpelthen bare ikke godt nok. Greens er ikke helt i top. De er ujævne og langsomme. Kombiner det med dårlig putning, så får man den nette sum af 34 putts efter 14 green træf. Jeg slår den faktisk rimelig tæt på, så jeg er ikke tæt på 3 putts overhovedet, men jeg er heller ikke i nærheden af at hole mere end jeg gjorde. Når bolden ikke når hullet, så går den ikke i - har jeg hørt ; )

Efter runden filmede Anders Christiansen min putting. Vi fandt et par ting i opstillingen, gamle svagheder, som blev vi fik rettet. 5 min efter trillede mine putts som jeg gerne ville igen. Rigtig dejligt, og tak til Anders.

Jeg tror og håber på at det nok skal blive godt i morgen.

Rasmus