HæsBLÆSENDE runde!

2009-09-04 20:08

Jeg kom da fra start i dag ; ) 4 birdies på de første 4 huller… av av det var konge.  Ærgerligt at jeg ikke formår at lave flere, og endnu mere ærgerligt at skrive under på en runde i par. Men, det var sku svært i dag. Føler jeg spiller rigtig godt. Driver fantastisk og slår gode jernslag. På et par huller kommer jeg lidt for langt frem fra tee, så det ved jeg til i morgen at der skal geares lidt, hvis vinden har samme retning og styrke.

Igen i dag er problemet det korte spil. Ikke så meget putteren, som kører fornuftigt trods den kraftige blæst. Nej igen i dag er jeg piv ringe til at chippe. Jeg forstår det ikke, for jeg plejer at være skarp omkring greens. Af en eller anden uvis grund chipper jeg bare ALT for kort på Ledreborg. Jeg kan ikke rigtig blive klog på det! Jeg rammer mine chips som jeg gerne vil, de nær bare aldrig hen til hullet. Hmmm…

Nå nok om det, jeg fik da spilet mig lidt frem i feltet og er alt i alt godt tilfreds med dagens indsats under meget vanskelige forhold. I dag var det heldigvis ens for alle.

Rass