Good News i denne ellers kolde tid : )

2010-12-07 14:58

 Først, så lad mig slå fast, at ryggen er kraftigt i bedring. Efter uheldet ved Tourskolen, hvor jeg tog hjem før det hele startede er det kun gået en vej, og det er fremad!

Morten Villumsen, en fysioterapeut min massør Lars Henrik Thomsen kender, og jeg er kommet ind i et godt konstruktivt samarbejde. Morten brænder for det han laver, han har tid og tager sig tid. Han er rigtig fin, og dygtig! Det tog ham "kun" to timer at screene mig forleden ; )

Det er super det han allerede har gjort, og Lars og Morten arbejder i forvejen sammen med et par dygtige boksere og Aalborg DH. Jeg fornemmer at jeg har fået startet noget jeg bliver RIGTIG glad for. Jeg er endnu ikke blevet MR scannet, men det kommer nok snart. Morten løsnede op i mine låsninger igår, av for H..... det er ikke noget der er behageligt. Men det virker sku, og jeg kunne pludselig rotere lige meget begge veje. Har haft problemer med at rotere 90 grader tilbage, grundet låsninger i ryggen. Det burde være ok frem over : ) Jeg skal have en behandling af samme skuffe igen, og så burde jeg være på vej mod stabilitets træning førend styrketræning bliver aktuelt igen. Jeg burde være klar til at træne for fuld skrue om 14 dages tid, så det er kanon.

Og så er jeg rigtig glad for at udvide sponsor siden. Jeg har indgået en, foreløbig, et årig aftale med Aalborg Lufthavn. Det er jeg rigtig stolt af : )
Aalborg Lufthavn er et sted jeg holder af at komme, uanset om det er i forbindelse med arbejde eller som passager. Jeg har arbejdet der i 3 år efterhånden, og vil nok fortsat være der i nogle timer af og til.
Aftalen gør det muligt for mig at træne endnu mere golf næste år!  Win - Win : )

Ellers får jeg tiden til at gå med at udvide sponsor siden yderligere, samt nyder et afbræk fra golfen. Det var tiltrængt...

Hilsen Rasmus