Glædelig Jul : )

2009-12-18 13:46

Ja så nærmer julen sig, og det er jo dejligt! Det ser ud til at det i år bliver en god gammeldags hvid jul. Ser man bort fra al besværet i trafikken og generelt, hvis man som jeg gerne opholder sig udenfor, så er det da skønt - pænt om ikke andet : )

Jeg er så heldig at kune berette om nye samarbejder for sæsonen 2010. Man fristes vel til at sige, at jeg er startet på gaverne lidt tidligt i år ; )

Randers Tegl A/S og jeg har indgået et samarbejde, der strækker sig over de næste to år. Jeg er rigtig stolt over, at kunne byde Randers Tegl velkommen, som en del af teamet bag mig.
Randers Tegl er skandinaviens største tegl-leverandør, så det er en ganske imponerende virksomhed. Jeg var personligt meget imponeret, da jeg sidst i november besøgte stedet og fik en fremvisning. Særlig deres "show room" var iøjenfaldende. 

Endvidere så har har jeg også fået Michael Dreisler, tidligere ejer af Dreisler Storkøb, som ny sponsor. Jeg er pave stolt over at have Michael som sponsor og som medlem af mit advisory board. Michael har styr på forretningsverdenen, og er om nogen kendt for at have en forretning der, som vi siger på nordjysk "dur". Dreisler Storkøb var kendt som forretningen, med Danmarks bedste slagterafdeling - uden sammenligning.

Ellers så går det stille og roligt i det nordjyske. Jeg har fået trænet en del fysisk. Min sidste screening hos Michael fra Arkadens Fysioterapi viste klar fremgang så det er bare kanon jo : ) Pt arbejder jeg på at få noget mere fleksibilitet, bevægelighed samt styrke i hofte og baller. Det understøtter et lille teknisk problem eller udfordring jeg har, når jeg svinger. Det skal jeg skal nok få styr på det en dag ; ) jeg har gode folk omkring mig, og jeg er slev flittig ti lat arbejd emed tingene - så det er bare et spørgsmål om tid.

Golftræning foregår pt inde mellem ørene - jeg har bevidst taget mig et lille break fra golfkøllerne, for at samle kræfter og endnu større motivation frem mod den nye sæson. Desuden står den næste tid på "renovering" af hjemmesiden, så i læsere kan godt forvente nogle nye eller andre tiltag på siden inden længe!
Jeg skal midt i januar syd på med en kollega og træne golf under varme himmelstreg. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg tager helst sikekrt også sydpå i februar. Jeg har planer om at spille et par afdelinger af Hi 5 Pro Tour sidst i februar. De tæller ganske vidt ikke nogen steder, men det er fin træning med turnering, som også kan give fornuftige pengepræmier! Om ikke andet, så er det god optakt til ECCO Tourens Winter Tour turneringer, som løber af stablen først i marts.

Det var alt fra mig nu. Jeg beklager den lange tause periode på sitet, men der sker jo ikke alverden på denne tid.

Rigtig glædelig jul til alle : )