Fuglene var der : )

2009-04-08 21:18

Seks birdies var rart at få på kortet. En skam med de fem bogeys, men sådan går det engang imellem. De kom bare lidt for nemt i dag. Jeg er desværre kun ind og i 2 ud af 6 gange. det er selvfølgelig ikke godt nok. Føler dog jeg gjorde hvad jeg kunne. Jeg mistede de fleste greens lang og efterlod mig selv nogle svære indspil. Det var ikke standard up and downs jeg stod overfor. Set i bakspejlet måske dumt at gå så hårdt efter pindene, men det gav trods alt seks fugle. En fordobling af gårsdagens. Den lave runde ligger og venter rundt om hjørnet!
Igen i dag er jeg rigtig god til at blive i nuet og koncentrere mig om et slag af gangen. Jeg var markant bedre fra tee, grundet god rytme. Det var også med til, at jeg følte mig mere komfortabel med at slå efter pindene derude. Det gode spil og de gode takter har bragt mig i en rigtig god position inden i morgen og jeg glæder mig til at komme ud og mærke adrenalinen i kroppen. Førerbold i min anden turnering som pro er ganske godkendt, også selvom feltet er begrænset til 22 mand.
I morgen skal der nok skrives SITP med fed  på bolden. Det bliver helt essentielt at jeg forholder mig til mit eget spil. Jeg skal fokusere  på et slag af gangen. Det bliver med garanti en runde, hvor jeg kommer til at gå væk fra bolden nogle gange, hvilket er helt okay. Jeg lærer med garanti mig selv bedre at kende i morgen, og vil uanset udfaldet tager jeg herfra som en klogere og bedre uddannet golfspiller. Det er jeg glad for, for det har været det overordnede mål.

Jeg vil slutte her. Jeg skal lige en tur forbi hotellets sauna så jeg kan få løsnet op i kroppen.

Kryds fingre i morgen ; )

Hilsen Rasmus