Fornuftigt!

2009-06-19 20:49

Ja dagen i dag var på mange måder godkendt. Jeg syntes jeg spiller rigtig godt hele vejen. Jeg slår to løse slag som straffes, så det var rigtig fornuftigt. Det tog præcis 7 timer og 3 minuter fra jeg slog mit første slag på 12 tee til jeg puttede det sidste putt i på 11 green. Det var en test i mere end en forstan. Spillet blev afbrudt to gange undervejs, kombineret med en strid jysk vind på en i forvejen tricky bane.

Det jeg er allerbedst tilfreds med var min måde at være på og tænke på derude. jeg tænkte ikke på scoren, men så mere runden som en test på "hvad kan jeg i dag" og "få mest mulig ud af dagen i dag". Det formåede jeg hele vejen, og det var en sejr i sig selv.

I morgen bliver vejret lidt som idag, bare uden vand, lyn og torden oppe fra. Det passer mig fint, for jeg kontrollerer boldflugten godt med jernene i øjeblikket, har man ikke styr på den er man på spanden derude. 
Jeg glæder mig til at spille endnu runde, hvor fokus er rettet mod slagene og ikke scoren.

Rasmus