Fornuftig start og nu med kuffert!

2009-03-31 09:27

Så blev 2009 sæsonnen endelig skudt i gang for mit vedkommende! Det var bare dejligt. Jeg har ikke spillet turnering siden VM, så det var et stykke tid siden jeg havde mærket sommerfugle i maven. fedt at komme igang igen. Spillet kørte fornuftigt i dag. Jeg nød at være derude og syntes jeg overholdt de mål jeg havde stillet mig for inden runden. Med en kold putter var det dejligt at bryde par i min første turnering som professionel. Så er man ligesom igang ; )
Jeg spillede som sagt rigtig fint idag, mange gode slag, god attitude og godt humør. Jeg følte mig godt tilpas på banen i dag, og holdt hovedet højt trods mange missede chancer midt på runden. 

Derudover er min kuffert kommet. Den stod i receptionen, da jeg kom hjem fra golfbanen. Hold da op hvor blev jeg glad da jeg så den. I morgen kan jeg få min hue, mine vanter samt windbreakers med på banen. Der hvor vi spiller er der faktisk ret koldt. Banen ligger, efter sigende, femten kilometer fra et skiområde, altså ret tæt på snebeklædte bjerge. Når den gængse vind kommer fra de bjerge af, så er der rimelig koldt i klubben om morgenen.

I morgen har jeg samme fokusområder. Det gik overordnet godt i dag, så jeg skal bare videre af den vej. Dog vil jeg være opmærksom på at score bedre på banens par 5 huller. Det er ikke godt nok, at være en over par på dem, som tilfældet var i dag, for jeg kan nå alle fire i to.

Nok om det, jeg vil slutte her.

Hygge fra Rasmus