Fin nok score...

2009-08-06 18:39

    Når man ikke kan ramme mere end 11 greens på en bane på 5600 meter. Jeg chippede og puttede tilgengæld godt idag, så det var fedt. 27 putts og ind og i 7 ud af 7 gange er jeg godt tilfreds med. Jeg var short game mania : )
Jeg er også meget glad for min putting idag. Jeg triller ganske vist jeg kun 4 i for birdie, men der var altså en tre stykker der ligeså godt kunne have taget hulkanten og gået i som blive oppe. De putts der ikke går i er gode putts og de er som sagt tæt på hullerne... det var fedt at prøve. Desuden har jeg nu spillet 2 runder, prøverunden igår og første runde idag uden at habve ondt i skulderen. DET ER BARE NICE ; )

Det fristede at gå på rangen efter runden, men jeg vil ikke presse skulderen nu hvor den er så meget i bedring. Ingen tvivl om, at det er min ball striking der gør, at jeg ikke er lavere idag. Men minus tre på en dag hvor man rammer bolden skidt og mister mange green både højre og venstre er helt sikkert godkendt. Jeg har den sidste måned stort set ikke være på driving range... kun nr der skulle varmes opinden turneringsrunder, da det har gjort så forbandet ondt. Men nu ser det ud til at vende, og det er bare dejligt.

Jeg håber på, at jeg rammer den lidt bedre i morgen, og at jeg giver mig selv chancerne for at gå endnu lavere... Og så skal jeg satme have gang i en egale eller to, det kan godt betale sig i det her point system : ) Mulighederne er der!

Rasmus