Det ligner ikke mig...

2009-06-25 17:44

    Nej det ligner slet ikke mig, at præstere det runden i dag mundede ud i. Jeg er rigtig rigtig tæt på at være der, hvor jeg gerne vil være i det lange spil. Slår mange fine og mange gode drives. Jern slagene er ogå rigtig fornuftige. Der hvor det går galt er omkring og på green. Jeg er ked af at sige det, men det var sku pinligt ringe i dag. I sær mine pitchslag var helt hen i vejret. Et par gange derude står jeg efter træffet og nyder slaget, indtil den dropper ned 10-15 meter kort. Jeg fatter det ikke.
Fairways og banen generelt står rigtig flot, men jeg kan mærke at jeg skal kæmpe med at få bolden op i luften når jeg er slår wedgeslagene fra 60 meter og ind. Den må jeg lige tage med træneren  over telefonen i aften. Det var meget mærkeligt, for jeg har super træf, bolden vil bare ikke frem ad og den flyver meget lavt.
På banens 9 hul (par 5) slår jeg to super gode slag op 20 meter kort at green, med 45 meter til pinden. Så slår jeg et, hvad jeg selv føler, godt pitchslag som ender 10 meter kort af pinden, 3 putts - bogey på kortet. På banens 10 hul (også par 5) ligger jeg midt i fairway og kan næsten nå green i to, men vælger at slå den frem i position. Jeg slår den i ud i wasteområdet i højre og er ligger med 50 meter til pinden. Jeg er først på green i 6! Av av av... Ganske vist havde jeg et par ringe lejes, men stadigvæk, hold da op det var pinligt dårligt. Jeg fik dobbelt bogey på hullet efter perfekt drive. Hmmm : (
Endvidere 3 putter jeg 3 gange yderligere og tæller idag 34 putts, med 13 green træf. Jeg putter 27 gange på de 13 greens, dvs. at jeg har 2,07 putts i snit pr. green i regulation. Så er det ike nemt at score godt.
Ja jeg ved næsten ikk hvad jeg skal sige, banen er selvfølgelig en god test, men helt ærlig, hold da op hvor syntes jeg, at jeg underpræsterede idag. Der var ikke meget der lykkedes.

Nå nok om det, der er stadig en dag i morgen, og forhåbentlig kan jeg udnytte det gode spil og de gode slag MEGET bedre. Det eneste jeg kan tage med fra dagens runde er den gode fornemmelse i det lange, samt humøret og "gå på modet", for det fejlede ikke noget. Jeg blev egentlig først træt af det og skufftet efter runden.