Det gode spil fortsætter : )

2009-09-03 15:24

På en dag, hvor mange ting var imod os spillere med tidlig starttid, kan jeg kun være tilfreds med dagens runde. Minus en på Ledreborg i regn og blæst er absolut godkendt. Det eneste der kan forbedres, eller som skal forbedres er mit shortgame. Det var ikke så godt i dag. Jeg mister 5 greens og laver 4 bogeys på disse huller. Det er ikke svære ind og i jeg står overfor så jeg må lige finpudse det korte inden morgen dagens runde.

Ellers er jeg som sagt glad for situationen. Jeg er på ingen måde ude af turneringen, og kan det gode lange spil fortsætte et par dage endnu, så kan det godt blive sjovt på lørdag. men lad os lige tage imorgen med først ; )
Det er rart at der er kommet mere stabilitet ind i spillet igen. Det er som om jeg har vinket farvel til skulderskaden, og er nu på rette vej. Jeg ser en kontinuerlig udvikling i positiv retning og føler egentlig at det hele er som det skal være. 

Jeg vil slutte her da jeg har en masse grej der skal tørres inden i morgen...

Rasmus