Der var bud efter mere...

2009-04-07 23:15

Så kom vi igang. Spillede rigtig fint i dag. Driveren var stadig en smule upræcis, men jeg slår ikke bolde væk. De dårlige slag er stadig i spil, så det var good bad ones. Jeg syntes jeg holdt mig til planen hele vejen rundt. Spillede godt, slog gode jernslag og var faktisk også godt tilfreds med min putting. Jeg er meget mere komfortabel og tror mere på at det skal lykkes end tilfældet var sidste uge. Det er fedt med den markante forbedring. Der falder stadig ikke nok i, men jeg var rigtig tæt på mange gange derude i dag. Jeg forblev tålmodig og blev i nuet hele vejen rundt. Et par gange måtte jeg gå væk fra den og starte forfra. Heldigvis med godt resultat til følge. Jeg ser tilbage på en dag, hvor jeg opfyldt de mål jeg satte mig for, mere kan man ikke gøre.
I morgen vil opskriften lyde som i dag. Der skal være fokus på at holde rytmen fra tee af. SITP vil stadig stå skrevet på min bold, således jeg hele tiden minder mig selv om at jeg skal blive i nuet. Det virker godt for mig og det gør det nemmere for mig at forblive tålmodig.

Nu vil jeg ned og styrketræne lidt og ellers skal jeg bare slappe af med en film i aften.

Håber at kunne bringe lignende nyt i morgen : )

Hilsen Rasmus