Blandede følelser...

2009-04-09 20:31

 

Av hvor fik jeg ikke meget ud af mit spil i dag. Ægerligt for jeg opfylder mine mål hele vejen rundt. Det var bare ikke i dag det skulle være. Grainen på greens havde bedre styr på mig end jeg havde på den. Jeg spiller som sagt godt, rammer 14 greens men putter 34 gange. Det er lige i overkanten, hvis man gerne vil vinde. Trods de mange putts, føler jeg mig ikke som en dårligere putter. Jeg var tæt på mange gange og føler jeg slog gode putts. Jeg manglede bare lidt "tur" i den og en anelse bedre green reading.

Nok om det. Jeg ser tilbage på en dag, hvor jeg gjorde hvad jeg kunne. Trods modgang og besværlighed med at få gjort arbejdet færdigt på greens formår jeg at holde hovedet højt og brystet fremme hele vejen. Noget jeg som amatør kæmpede meget med. Springet fra amatør til professionel må have modnet mig lidt ; )

Jeg er glad for at jeg for ca. to uger siden besluttede mig for at tage herned og spille, velvidende at turneringerne ikke ville tælle til Nordic League. Det havde været en katastrofe hvis jeg var blevet hjemme. Ja, det er blevet dyrere end forventet da jeg har rejst og boet alene. Men så har jeg tilgængæld lært en masse om mig selv.Jeg har lært ting på den hårde måde og taget de komplikationer der pludselig kom i stiv arm. Jeg føler helt sikket jeg tager hjem som en bedre og mere "uddannet" golfspiller, hvilket var det overordnede mål.

Nu glæder jeg mig tilgengæld også til at komme hjem til min kæreste og min familie. Dem har jeg savnet! 

Ellers står den kommede tid på træning med Marcus Brown i Aalborg. jeg skal hjem og forberede mig til Ecco Tourens første turnering i år, samt resten af sæsonen. Jeg glæder mig rigtig meget!
 
Hilsner fra Rasmus