Black Mountain var en herlig oplevelse - ny sponsor i teamet :-)

2014-04-14 20:21

Ja så er jeg atter på dansk jord, efter 14 dage i Thailand. Jeg havde min kæreste Michelle med, og vi tog lige en uges ferie sammen efter turneringen sluttede. Rigtig fed oplevelse, både turneringenog ugen der fulgte efter.

Det var min første gang i Thailand, og dermed også første gang jeg stiftede bekendtskab med den svenske ejede perle, Black Mountain. Hold da op et anlæg! Jeg var meget imponeret over standen kombineret med et rigtig solidt banedesign, og at spille en hel turneirng i godt vejr var bare herligt! godt vejr er nok en underdrivelse, da vi hver dag spillede i 40 grader eller mere. Det var RIGTIG varmt og fugtigt. Det var så varmt at turneirngsledelsen fik ondt af os proer og tillod os at spille i shorts - herligt :-)

Efter runder i 73(+1) 69(-3) og slutteligt 71(-1), samlet 3 under par sluttede jeg på 9. pladsen, hvilket var godkendt. Jeg havde chancerne på sidste dagen på de sidste huller for at gå lavt og kravle op i top 4, men jeg fik ikke puttsene i tilsidst, og trods en fremragende start med -3 efter blot seks huller, så lykkedes det ikke at holde dampen oppe hele vejen ind, og jeg ærger mig stadig lidt over sidste rundes 71 slag, som burde have været i 60erne. Men men, sådan er golf og det er jo :-)

Som sagt var det tilfredsstillende og mit første bekendtskab med Thailand og Black Mountain er udelukkende positiv.

Ugen efter turneringen stod den på afslapning med Michelle. Vi nød det lækrevejr, fik læst lidt bøger samt set fantastiske vandfald, reddet på elefanter, oplevet Thailandsk Nytår (vanvittige vandkampe) samt set det berømte flydende marked. Jeg ser tilbage på et par herlige uger, og en på opleveren :-)

De næste par uger står på træning, både golf og fitness, inden Ecco Touren skydes igang d. 30 april på Rømø. Jeg glæder mig til at turneringerne kommer i flæng, og ser frem til at spille uge etfer uge frem til oktober.

 

Slutteligt kan jeg gladeligt fortælle at jeg har fået en ny sposnor. Asaa Skilte & Reklame og jeg har lavet en aftale for 2014, som jeg er rigtig glad for. Asaa Skilte & Reklame er rigtig dygtige til alt indenfor reklameskilte både indendørs og udendørs. Asaa skile & Reklame kan besøges på www.asaaskilte.dk eller via min side under fanen "Sponsorer". Det er bare at klikke på logoet :-)

 

Golfhilsner fra Rasmus Hjelm