Moving day bestået ; )

2009-06-20 19:23

Dagen i dag levede op til forventningerne. Fuld ud! Vejret var i dag medgørligt, dog stadig udfordrende med stærk vind over Skanderborg. Pindene stod også en anelse sværere, så det var på mange måder dejligt at skyde minus tre. Særligt jernslagene og det korte spil var i sær klasse, hvilket kendetegner formen pt. 
Lørdag bliver tit og ofte kaldt "movind day" af diverse kommentatorer. Jeg "movede" også pænt frem i tabellen i dag, så moving day er bestemt bestået.

Det bliver spændende at spille i morgen, med fremme og der hvor det er sådan rigtigt bliver sjovt. Jeg glæder mig meget! Primære mål bliver at fortsætte de gode takter. Jeg har haft succes på banen ved kun at tænke på et eneklt slag af gangen, altså holde mig i nuet og kun spekulere på udførelsen af det enkelte slag. Går det godt er det fedt og slår jeg et skidt slag, forsøger jeg at gøre det bedre næste gang. På den måde lærer jeg af fejlene ude på banen samt holder et godt og neutralt spændingsniveau. Det er skønt at være tiilbage i en konstruktiv tankegang og positiv indstilling til tingene på banen : )