Bedre end forventet, på mange måder.

2009-07-27 20:19

    Scoren +3 er lidt trist at se på, når man havde så god fornemmelse derude idag. Min skulder holdt hele vejen, mit sving føltes godt og frit, og jeg slog sku nogle super lange drives. Jernslagene var også rigtig gode. Jeg er minus 2 på par 3 hullerne, hvor jeg hhv. slår 4 jern, 4 jern, 4 jern, rescue og 6 jern. Det var ret fedt. At scoren hedder +3 trods godt spil, gode slag og go fornemmelse skyldes simpelthen for dårlig putting. Jeg holer nogle gode nogen i starten og er hurtigt 3 under, med et 3 putt på 4 hul hvor jeg putter for eagle. Alligevel turner jeg i par, uden egentlig at slå dårlige slag. Det korte var ikke skarpt nok og så får jeg ikke ryddet op med putteren. Ærgerligt, for der var sku bud efter noget større derude i dag.

Nå men jeg er ikke langt fra toppen, og turneringen er ikke tabt endnu ; )
Man kan ikke spille sig til sejr i første runde, men man kan spille sig ud af turneringen og det føler jeg bestemt ikke jeg er. Jeg håber på, at kunne fortsætte de godt takter i morgen og så forhåbentligt hole lidt flere putts på greens.

Det gælder om at acceptere fejl derude, man har langt til green og til pindene som oftest, i sær på bag ni. Det vil give en bogey i ny og næ. Mna må simpelthen bare ikke lade det påvirke humøret og spillet, for så kan taxameteret altså tælle hurtigt derude.

Nå jeg vil slutte her, jeg skal ned og spise og tidligt i seng for 7.50 teer jeg ud i morgen.

Rass