Back on track :-)

2013-04-05 17:15

For ikke at dvæle i fortiden, vil jeg blot sige, at jeg har snuden i sporet, træner hårdt og nyder golfen!
Jeg har de sidste 14 dage virkelig gået til den i fitness, og det kan mærkes... Super rar fornemmelse. En god massage af Lars Henrik Thomsen i påsken, banede vejen for noget godt, som sker i øjeblikket. Efter en tid, hvor jeg ikke har fået arbjedet så målrettet med mig selv om min golf, er det nu skønt at se tilbage på en periode hvor det virkelig går i den retning jeg ønsker det. Jeg fik lige en lille "kindhest" af træner Thomas Larsson, en reminder om at komme tilbage til det state of mind jeg havde i slutningen af 2012, hvor spillet virkelig kørte. Jeg tog skridtet, tog kontakt til Jan Larsen på ny, og syntes virkelig jeg har haft nogle fede træninger. For nogle dage siden fik jeg et lille chok over svinget på video og brød mig ikke om det jeg så. De sidste par dage og hårdt arbejde har virkelig flyttet tingene. Glæder mig til næste træning med Larsson, og til at vise, at Rasmus Hjelm godt kan :-)
Jeg har fået tilsendt nogle fede produkter fra Pure Power, som jeg bruger i min træning, og kender man ikke til deres produkter og ønsker at optimere kost iforbindelse med træning, så kan jeg varmt anbefale at kigge forbi deres side www.purepower.dk 
Jeg er meget begejstret for deres produkter!
Udover at få trænet hårdt, så er det lykkedes at få en "medspiller"  mere med på vognen. STARK byggemarked vil i 2013 være en af mine sponsorer, hvilket jeg sætter stor pris på :-) 
Desuden tester jeg lidt den lange putter igen i det omfang DK pt tillader det. Der er ikke mane greens der er åbne, så det er begrænset med træning pt. Jeg har sendt min foretrukne putter til Titleist for at få den ændret lidt i lejet og i vægten i hovedet. Jeg skal jo til at putte med venstre hånd nederst når den kommer retur, så det krævede lige en "make over" - haha...

Så efter en tid, hvor jeg har haft lidt odt af mig selv, og ikke kunnet passe min træning af flere grunde, så er det altså dejligt at melde om nyankommet energi, ny genfundet glæde ved træningen og harmoni mit arbejde!

God Weekend :-)

Hjelm