1. runde afviklet!

2009-06-11 18:02

Ja så kom vi igennem 1 runde i Løgstør. Jeg var så heldig, at have en god kammerat på bagen som caddy. Kasper Estrup, tak for hjælpen min ven : )

Egentlig sad spillet ikke så godt  i dag, drivede skidt, men puttede godt. Syntes egentlig minus 6 idag var ret okay, men at dømme på feltets scores så var det da ikke imponerende. Det skal lige siges at jeg bliver total snydt for 5 point i dag. På banens 10. hul driver jeg bevidst bolden over på 9 fairway, me den birdie som resultat her af. To huller senere bliver jeg gjort opmærksom på at min  birdie ikke tæller, og at den skla noteres som en dobbelt bogey eller værre. Ved spil af 10 hul er der i forbindelse med denne turnering midlertidig er Out of Bounds på 9 hul. Hvad... tænker man bare og mærker temperementet og blodtrykket stige. Jeg tacklede det heldigvis godt og fik et par birdies inden runden blev afsluttet. 
Jeg må da indrømme, at de 5 point jeg egentlig bliver "snydt" for, giver anledning til en vis for for bitterhed. Dem skal jeg så ud og hente i morgen, så det må jeg jo gøre.

Efter runden tog jeg ud og slog et par spande bolde med de længste køller i bagen. Det var egentlig det område af spillet der "hang" i bremsen i dag. heldigvis blev det meget bedre, så jeg håber det kan fortsætte i morgen. En ting er sikker, jeg skal ud og lave nogle birdies : )

Rasmus