Nyt samarbejde!

2009-09-14 14:05

Ja så må jeg hellere gøre det officielt. Det skylder jeg ihvertfald Lars Henrik fra Fokus massage. 

Da jeg løb ind i min skade, fandt jeg pludselig ud af, hvor vigtigt det var at være "fit" og at kroppen fungerer optimalt. Ellers bliver det her forbandede golfspil for svært!
Jeg kontaktede Lars Henrik, som har Fokus Massage www.fokus-massage.dk. Jeg havde hørt, at lars var en dygtig massør, og spurtge om han ville prøve at hjælpe. Han var straks energisk og vi blev enige om at jeg skulle prøve hans behandling tre-fire gange og så se på om det kunne hjælpe. Ved første konsultatiion fik vi snakket lidt løst og fast omkring golf, som Lars egentlig ikke har den store viden om. Han var dog meget interesseret og jeg fik vist og fortalt i bedste tegn og gæt facon, hvornår og hvordan det gjorde ondt i golfsvinget. Allerede to dage efter var skulder/nakke meget bedre og derfra og til nu har der ikke været noget med skulderen/nakken. 
Endnu heldigere følte jeg mig, da Lars faktisk spurgte mig om ikke jeg kunne forestille mig et samarbejde. Lars er, som jeg, nyopstartet og vi kan sammen hjælpe hinanden. Jeg har selvfølgelig taget imod tilbudet med kyshånd.

Lars hjælper i øvrigt Aalborg DH, og han har en stor interesse for sport generelt. Faktisk så er han igang med at læse lidt bøger om golfsvinget og golfteknikker for bedre at kunne præcisere behandlingerne. Han kan nemlig ikke kun hjælpe med at forebyge og fjerne skader, han holder min krop fit og mere smidig, så jeg er rigtig glad for at have mødt og indgået samarbejde med Lars.

Rasmus