Dagen før dagen og ny Sponsor!

2010-01-18 17:16

Hej alle.

I morgen drager jeg syd på til, ikke varme, men varmere himmelstrøg. Pt. skulle der være 12-14 grader i dagtimerne i Barcelona, som i første omgang er destinationen for godt 11 dages træning og spil i det Spanske. Det er helt fint, og da meget bedre end dette snebeklædte land, kaldet Danmark!

Inden jeg drager afted, vil jeg lige løfte sløret for et nyt samarbejde.

Jeg er så heldig, at have indgået et, foreløbig, to årigt samarbejde med Galvin Green, som fremover vil være min tøjsponsor. De som har prøvet og kender tøjet, ved hvorfor jeg personligt er rigtig glad for dette samarbejde. "Galvin Green - We Never Compromise", siger det hele. Det er simpelthen det bedste af det bedste. Fedt design, moderne og smart og samtidig utrolig effektivt. Galvin Green laver topkvalitetstøj, så det er muligt at præstere i alt slags vejr. Lige fra poloer der køler kroppen når det er varmt til regntøj og wind wear, der holder kroppen varm, og samtidig gør det muligt at udføre et frit og problemfrit golfsving når kulden og det mindre gode golfvejr husserer.

De sidste par uger har jeg trænet en del i Hobro, senest i går, hvor jeg og 5 gutter spillede en rundes simulatorgolf. Jeg håber ikke scoren jeg præsterede er mit niveau pt, for så kommer jeg da på overarbejde de næste godt to uger ; )
Ej spøg til side, man skal vist ikke ligge for meget i scoren på en simulator, men det var et sjovt afbræk fra vinterens tørre slagtræning.


Jeg lover at blogge fra det spanske i løbet af de næste 10-11 dage, og det kan da også være at der sniger sig et lille stemningsbillede forbi hjemmesiden ; )

Rasmus